Kullanıcı Girişi
Doping İnternetDoping İnternet

Doping İnternet

Avantajlı İnternet Kampanyası’yla hayat sana güzel!

İstediğin müziği anında dinlemel, internetten kopmadan TV ve video izleyebilmek, filmleri birkaç dakikada indirmek istiyorsan; bu kampanya tam sana göre! Ayda 45,90 TL den başlayan fiyatlarla hızlı internet keyfini ücretsiz evde kurulum ve sabit fiyat avantajıyla sür.

Üstelik başka işletmeciden Millenicom’a geçişlerde 200 TL ye kadar taahhüt bozma bedeli bizden!

İnternetKampanyasız ÜcretKampanyalı Ücret
77 TL45,90 TL
81 TL45,90 TL
105 TL58,90 TL
77 TL45,90 TL
84 TL48,90 TL
89 TL55,90 TL
119 TL63,90 TL
149 TL78,90 TL
179 TL93,90 TL
Biz sizi arayalım
Sizinle iletişim kurabileceğimiz telefon numarası.



* Bu tarifeler başka bir operatörden sabit telefon hizmeti alan müşterilerimiz için geçerlidir.
  • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir.
  • Kampanya 01 Mayıs 2017 – 7 Haziran 2017 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyalı fiyatlar 24 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir.
  • Kampanya sadece web sitesi üzerinden yeni başvuru yapmış olan ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan aboneler için geçerli olup, taahhüt süresi içindeki mevcut Millenicom İnternet aboneleri bu kampanyadan faydalanamaz.
  • Kampanya kapsamında, 200 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulacak ve müşterinin bu hizmeti alması ile birlikte, müşterinin onayı ile hizmet sunumuna başlanacağı için tüketici hukuku mevzuatından kaynaklanan yasal cayma hakkı kullanılamayacaktır.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 255 TL değerindeki modem hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır.
  • Kampanya kapsamında internet hizmeti için 192 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir.
  • Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır.Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir.İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Müşteriye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir.
  • Talep edilmesi durumunda VDSL modem ücreti 24 ayda 10 TL yerine indirimli 6 TL veya peşin 240 TL yerine indirimli 144 TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır.
  • Statik IP ücreti, vergiler dahil olmak üzere aylık 14,90 TL'dir.
  • Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır.
  • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır.
  • Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps’e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps’e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps’e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN’ye dahil değildir. AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır.
  • Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i işbu formda yazılı olan bedel esas alınarak müşterinin son faturasına yansıtılacaktır.
  • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir.
  • Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.
  • Taahhüt süresi boyunca bu kampanyadan aylık tutarı daha düşük olan bir internet kampanyasına geçişte bir önceki tarifeden gelen toplam tarife fark ücreti bir sonraki faturaya yansıtılır.
  • Abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
Kampanya Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız
Kampanyanın kapsamı nedir?
Kampanyadan 01 Mayıs 2017 – 7 Haziran 2017 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu web sitesi üzerinden yeni yapmış ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.
Kampanyadan kimler faydalanabilir?
Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.
Kampanyadan faydalanmak için nereye başvurmalıyım?
Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.
Kampanyaya katıldım, şimdi ne olacak?
Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.
Kampanya kapsamında başka bir işletmeciden Millenicom’a geçişim sebebiyle ödemem gereken 200 TL ye kadar taahhüt bozma bedeli nasıl karşılanacak?
Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle abonenin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar abonenin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için abone, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli abonenin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Aboneye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda abone SMS ile bilgilendirilecektir.
Hizmet başladıktan sonra gelecek olan ilk faturamda hangi ek ücretler yer alacak?
Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
Hizmet başladıktan sonra karşılaşacağım sorunlar için nasıl yardım alabilirim?
Millenicom Aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda Doping Asistan hizmetinden faydalanabilir, daha detaylı konular için Online İşlemler Merkezine üye olarak kullanım bilgilerinize erişerek canlı destek alabilirsiniz.
Adil Kullanım Noktası nedir? Aldığım hizmeti nasıl etkiler?
Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından devreye alınan bir uygulamadır. Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps'e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps'e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps'e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN'ye dahil değildir. AKN'nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır.
Taahhüt sürem bitmeden aboneliğimi iptal edersem ne olur?
Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.
Kampanya ve Başvuru
Biz sizi arayalım
Sizinle iletişim kurabileceğimiz telefon numarası.

Avantajlı İnternet Kampanyası’yla hayat sana güzel!

İstediğin müziği anında dinlemel, internetten kopmadan TV ve video izleyebilmek, filmleri birkaç dakikada indirmek istiyorsan; bu kampanya tam sana göre! Ayda 45,90 TL den başlayan fiyatlarla hızlı internet keyfini ücretsiz evde kurulum ve sabit fiyat avantajıyla sür.

Üstelik başka işletmeciden Millenicom’a geçişlerde 200 TL ye kadar taahhüt bozma bedeli bizden!

İnternetKampanyasız ÜcretKampanyalı Ücret
77 TL45,90 TL
81 TL45,90 TL
105 TL58,90 TL
77 TL45,90 TL
84 TL48,90 TL
89 TL55,90 TL
119 TL63,90 TL
149 TL78,90 TL
179 TL93,90 TL



* Bu tarifeler başka bir operatörden sabit telefon hizmeti alan müşterilerimiz için geçerlidir.
Kampanya Koşulları
  • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir.
  • Kampanya 01 Mayıs 2017 – 7 Haziran 2017 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyalı fiyatlar 24 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir.
  • Kampanya sadece web sitesi üzerinden yeni başvuru yapmış olan ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan aboneler için geçerli olup, taahhüt süresi içindeki mevcut Millenicom İnternet aboneleri bu kampanyadan faydalanamaz.
  • Kampanya kapsamında, 200 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulacak ve müşterinin bu hizmeti alması ile birlikte, müşterinin onayı ile hizmet sunumuna başlanacağı için tüketici hukuku mevzuatından kaynaklanan yasal cayma hakkı kullanılamayacaktır.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 255 TL değerindeki modem hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır.
  • Kampanya kapsamında internet hizmeti için 192 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir.
  • Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır.Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir.İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Müşteriye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir.
  • Talep edilmesi durumunda VDSL modem ücreti 24 ayda 10 TL yerine indirimli 6 TL veya peşin 240 TL yerine indirimli 144 TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır.
  • Statik IP ücreti, vergiler dahil olmak üzere aylık 14,90 TL'dir.
  • Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır.
  • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır.
  • Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps’e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps’e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps’e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN’ye dahil değildir. AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır.
  • Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i işbu formda yazılı olan bedel esas alınarak müşterinin son faturasına yansıtılacaktır.
  • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir.
  • Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.
  • Taahhüt süresi boyunca bu kampanyadan aylık tutarı daha düşük olan bir internet kampanyasına geçişte bir önceki tarifeden gelen toplam tarife fark ücreti bir sonraki faturaya yansıtılır.
  • Abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
Kampanya Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız
Sıkça Sorulan Sorular
Kampanyanın kapsamı nedir?
Kampanyadan 01 Mayıs 2017 – 7 Haziran 2017 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu web sitesi üzerinden yeni yapmış ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.
Kampanyadan kimler faydalanabilir?
Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.
Kampanyadan faydalanmak için nereye başvurmalıyım?
Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.
Kampanyaya katıldım, şimdi ne olacak?
Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.
Kampanya kapsamında başka bir işletmeciden Millenicom’a geçişim sebebiyle ödemem gereken 200 TL ye kadar taahhüt bozma bedeli nasıl karşılanacak?
Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle abonenin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar abonenin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için abone, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli abonenin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Aboneye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda abone SMS ile bilgilendirilecektir.
Hizmet başladıktan sonra gelecek olan ilk faturamda hangi ek ücretler yer alacak?
Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
Hizmet başladıktan sonra karşılaşacağım sorunlar için nasıl yardım alabilirim?
Millenicom Aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda Doping Asistan hizmetinden faydalanabilir, daha detaylı konular için Online İşlemler Merkezine üye olarak kullanım bilgilerinize erişerek canlı destek alabilirsiniz.
Adil Kullanım Noktası nedir? Aldığım hizmeti nasıl etkiler?
Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından devreye alınan bir uygulamadır. Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps'e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps'e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps'e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN'ye dahil değildir. AKN'nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır.
Taahhüt sürem bitmeden aboneliğimi iptal edersem ne olur?
Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.
BAŞA DÖN