Kullanıcı Girişi
Diğer KampanyalarımızDiğer Kampanyalarımız

Diğer Kampanyalarımız

İnternetKampanyasız ÜcretKampanyalı Ücret
77 TLİlk 12 Ay 39,90 TL
kalan aylar 49,90 TL
81 TLİlk 12 Ay 42,90 TL
kalan aylar 52,90 TL
105 TLİlk 12 Ay 52,90 TL
kalan aylar 62,90 TL
77 TLİlk 12 Ay 39,90 TL
kalan aylar 49,90 TL
84 TLİlk 12 Ay 42,90 TL
kalan aylar 52,90 TL
89 TLİlk 12 Ay 49,90 TL
kalan aylar 59,90 TL
119 TLİlk 12 Ay 57,90 TL
kalan aylar 67,90 TL
149 TLİlk 12 Ay 72,90 TL
kalan aylar 82,90 TL
179 TLİlk 12 Ay 87,90 TL
kalan aylar 97,90 TL
Biz sizi arayalım
Sizinle iletişim kurabileceğimiz telefon numarası.



(*) Millenicom hizmeti Türk Telekom altyapısı üzerinden sunacaktır. (**) Millenicom hizmeti Turkcell Superonline altyapısı üzerinden sunulacaktır.
  • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir.
  • Kampanya 05 Ocak 2017 – 31 Mart 2017 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyalı fiyatlar ücretsiz kurulum talep edildiği takdirde 27 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda; ücretsiz kurulum talep edilmediği takdirde ise 24 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir.
  • Kampanya sadece başvurusunu yeni yapmış olan ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan aboneler için geçerli olup, taahhüt süresi içindeki mevcut Millenicom İnternet aboneleri bu kampanyadan faydalanamaz.
  • Kampanya kapsamında, 27 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda 200 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulacak ve müşterinin bu hizmeti alması ile birlikte, müşterinin onayı ile hizmet sunumuna başlanacağı için tüketici hukuku mevzuatından kaynaklanan yasal cayma hakkı kullanılamayacaktır.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 255 TL değerindeki modem hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır.
  • Kampanya kapsamında internet hizmeti için 192 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir.
  • Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır.Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir.İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Müşteriye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir.
  • Talep edilmesi durumunda 27 ay taahhütlü kampanyalarda VDSL modem ücreti 27 ayda 8,90 TL yerine indirimli 5,50 TL veya peşin 240 TL yerine indirimli 148,50 TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır.
  • Talep edilmesi durumunda 24 ay taahhütlü kampanyalarda VDSL modem ücreti 24 ayda 10 TL yerine indirimli 6 TL veya peşin 240 TL yerine indirimli 144 TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır.
  • Statik IP ücreti, vergiler dahil olmak üzere aylık 14,90 TL'dir.
  • Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır.
  • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır.
  • Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 3 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir.
  • Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i işbu formda yazılı olan bedel esas alınarak müşterinin son faturasına yansıtılacaktır.
  • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir.
  • Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.
  • Taahhüt süresi boyunca bu kampanyadan aylık tutarı daha düşük olan bir internet kampanyasına geçişte bir önceki tarifeden gelen toplam tarife fark ücreti bir sonraki faturaya yansıtılır.
  • Abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
24 Ay Taahhütlü Kampanya Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız
27 Ay Taahhütlü Kampanya Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız
Kampanyanın kapsamı nedir?
Kampanyadan 05 Ocak 2017 – 31 Mart 2017 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.
Kampanyadan kimler faydalanabilir?
Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.
Kampanyadan faydalanmak için nereye başvurmalıyım?
Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak, 4730’a “Doping Abone” yazıp kısa mesaj yollayarak veya 0850 333 0 333 nolu Bireysel Müşteri hizmetlerini arayarak başvurabilirsiniz.
Kampanyaya katıldım, şimdi ne olacak?
Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.
Kampanya kapsamında başka bir işletmeciden Millenicom’a geçişim sebebiyle ödemem gereken 200 TL ye kadar taahhüt bozma bedeli nasıl karşılanacak?
Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle abonenin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar abonenin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için abone, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli abonenin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Aboneye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda abone SMS ile bilgilendirilecektir.
Hizmet başladıktan sonra gelecek olan ilk faturamda hangi ek ücretler yer alacak?
Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
Hizmet başladıktan sonra karşılaşacağım sorunlar için nasıl yardım alabilirim?
Millenicom Aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda Doping Asistan hizmetinden faydalanabilir, daha detaylı konular için Online İşlemler Merkezine üye olarak kullanım bilgilerinize erişerek canlı destek alabilirsiniz.
Adil Kullanım Noktası nedir? Aldığım hizmeti nasıl etkiler?
Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından 02.07.2012 tarih ve 2012/DK-07/302 nolu kurul kararı ile devreye alınan bir uygulamadır. Adil Kullanım Uygulaması gereğince, ay içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 3 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir.
Taahhüt sürem bitmeden aboneliğimi iptal edersem ne olur?
Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.
Kampanya ve Başvuru
Biz sizi arayalım
Sizinle iletişim kurabileceğimiz telefon numarası.

İnternetKampanyasız ÜcretKampanyalı Ücret
77 TLİlk 12 Ay 39,90 TL
kalan aylar 49,90 TL
81 TLİlk 12 Ay 42,90 TL
kalan aylar 52,90 TL
105 TLİlk 12 Ay 52,90 TL
kalan aylar 62,90 TL
77 TLİlk 12 Ay 39,90 TL
kalan aylar 49,90 TL
84 TLİlk 12 Ay 42,90 TL
kalan aylar 52,90 TL
89 TLİlk 12 Ay 49,90 TL
kalan aylar 59,90 TL
119 TLİlk 12 Ay 57,90 TL
kalan aylar 67,90 TL
149 TLİlk 12 Ay 72,90 TL
kalan aylar 82,90 TL
179 TLİlk 12 Ay 87,90 TL
kalan aylar 97,90 TL



(*) Millenicom hizmeti Türk Telekom altyapısı üzerinden sunacaktır. (**) Millenicom hizmeti Turkcell Superonline altyapısı üzerinden sunulacaktır.
Kampanya Koşulları
  • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir.
  • Kampanya 05 Ocak 2017 – 31 Mart 2017 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyalı fiyatlar ücretsiz kurulum talep edildiği takdirde 27 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda; ücretsiz kurulum talep edilmediği takdirde ise 24 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir.
  • Kampanya sadece başvurusunu yeni yapmış olan ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan aboneler için geçerli olup, taahhüt süresi içindeki mevcut Millenicom İnternet aboneleri bu kampanyadan faydalanamaz.
  • Kampanya kapsamında, 27 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda 200 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulacak ve müşterinin bu hizmeti alması ile birlikte, müşterinin onayı ile hizmet sunumuna başlanacağı için tüketici hukuku mevzuatından kaynaklanan yasal cayma hakkı kullanılamayacaktır.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 255 TL değerindeki modem hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır.
  • Kampanya kapsamında internet hizmeti için 192 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir.
  • Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır.Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir.İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Müşteriye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir.
  • Talep edilmesi durumunda 27 ay taahhütlü kampanyalarda VDSL modem ücreti 27 ayda 8,90 TL yerine indirimli 5,50 TL veya peşin 240 TL yerine indirimli 148,50 TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır.
  • Talep edilmesi durumunda 24 ay taahhütlü kampanyalarda VDSL modem ücreti 24 ayda 10 TL yerine indirimli 6 TL veya peşin 240 TL yerine indirimli 144 TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır.
  • Statik IP ücreti, vergiler dahil olmak üzere aylık 14,90 TL'dir.
  • Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır.
  • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır.
  • Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 3 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir.
  • Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i işbu formda yazılı olan bedel esas alınarak müşterinin son faturasına yansıtılacaktır.
  • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir.
  • Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.
  • Taahhüt süresi boyunca bu kampanyadan aylık tutarı daha düşük olan bir internet kampanyasına geçişte bir önceki tarifeden gelen toplam tarife fark ücreti bir sonraki faturaya yansıtılır.
  • Abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
24 Ay Taahhütlü Kampanya Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız
27 Ay Taahhütlü Kampanya Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız
Sıkça Sorulan Sorular
Kampanyanın kapsamı nedir?
Kampanyadan 05 Ocak 2017 – 31 Mart 2017 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.
Kampanyadan kimler faydalanabilir?
Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan ve telefon hizmetini farklı STH’dan alan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.
Kampanyadan faydalanmak için nereye başvurmalıyım?
Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak, 4730’a “Doping Abone” yazıp kısa mesaj yollayarak veya 0850 333 0 333 nolu Bireysel Müşteri hizmetlerini arayarak başvurabilirsiniz.
Kampanyaya katıldım, şimdi ne olacak?
Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.
Kampanya kapsamında başka bir işletmeciden Millenicom’a geçişim sebebiyle ödemem gereken 200 TL ye kadar taahhüt bozma bedeli nasıl karşılanacak?
Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle abonenin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar abonenin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için abone, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli abonenin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Aboneye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda abone SMS ile bilgilendirilecektir.
Hizmet başladıktan sonra gelecek olan ilk faturamda hangi ek ücretler yer alacak?
Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
Hizmet başladıktan sonra karşılaşacağım sorunlar için nasıl yardım alabilirim?
Millenicom Aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda Doping Asistan hizmetinden faydalanabilir, daha detaylı konular için Online İşlemler Merkezine üye olarak kullanım bilgilerinize erişerek canlı destek alabilirsiniz.
Adil Kullanım Noktası nedir? Aldığım hizmeti nasıl etkiler?
Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından 02.07.2012 tarih ve 2012/DK-07/302 nolu kurul kararı ile devreye alınan bir uygulamadır. Adil Kullanım Uygulaması gereğince, ay içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 3 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir.
Taahhüt sürem bitmeden aboneliğimi iptal edersem ne olur?
Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.
BAŞA DÖN